Polityka prywatności Natural Brands Sp. z o. o.

Natural Brands Sp. z o.o. (Natural Brands) traktuje z należytą starannością i z uwzględnieniem wymogów zawartych w regulacjach prawnych zawartych w przepisach o ochronie danych osobowych. Niniejsza Polityka Prywatności zawiera:

– niezbędne informacje dot. zasad przetwarzania danych osobowych zawartych w Ogólnym Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r., (RODO) oraz innych regulacjach prawnych, rekomendacjach i decyzjach regulatora krajowego jakim jest Urząd Ochrony Danych Osobowych;

– informacje o uprawnieniach, które przysługują użytkownikowi odwiedzającemu stronę www.naturalbrands.pl w związku z przetwarzanie danych osobowych przez Natural Brands.

Niniejsza Polityka dotyczy wszystkich użytkowników i klientów Natural Brands, oraz wszystkich odwiedzających stronę internetową www.naturalbrands.pl.

Strona internetowa www.naturalbrands.pl może zawierać linki do stron internetowych innych przedsiębiorców. Każdy z tych przedsiębiorców może mieć własną politykę prywatności, z którą należy się zapoznać. Natural Brands nie ponosi odpowiedzialności za praktyki i procedury dotyczące prywatności i zasad przetwarzania danych osobowych ora za produkty i usługi stron trzecich.

Niniejsza Polityka Prywatności wyjaśnia i określa zasady przetwarzania danych osobowych oraz zachowania poufności w Natural Brands Sp. z o. o.

Dane osobowe i sposób ich wykorzystywania

W niniejszej Polityce Prywatności znajdują się informacje o celach, podstawach prawnych, zasadach przetwarzania, zakresie wykorzystania oraz okresie przechowywania danych osobowych przez Natural Brands Sp. z o. o.

Podanie danych osobowych np. w formularzu kontaktowym lub e-mailu jest dobrowolne. Brak podania niezbędnych danych uniemożliwi korespondencję lub kontakt zwrotny.

Kto jest administratorem Pani/Pana danych osobowych?

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Natural Brands Sp. z o.o. z siedzibą w Markach, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 5C, 05-270 Marki, wpisanego do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego d.s. gospodarki, REGON: 368267956, NIP: 5252722764, zwanym dalej Natural Brands.

Jakie usługi świadczy Natural Brands.

Strona internetowa www.naturalbrands.pl ma charakter wyłącznie informacyjny. Natural
Brands Sp. z o. o. świadczy usługi związane z przyjęciem i realizacją zamówień za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, a także inne powiązane jak fakturowanie, pobieranie opłat, rozpatrywanie reklamacji, oraz realizuje inne czynności związane z prowadzoną działalnością gospodarczą, w tym oferowanie Pani/Panu informacji i produktów oraz usług (marketing bezpośredni) w ramach posiadanych marek cateringowych (Mój Catering, Dieta Pirata, Nuja, UrbanFits, Fitly.)

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane operatorom płatności oraz firmom kurierskim w celu realizacji zamówienia, a także innym podmiotom realizującym w imieniu Natural Brands działania marketingowe/reklamowe jak np. Google Ads, Facebook Ads, itp.

Jakie dane przetwarzamy w związku ze świadczeniem usług przez Natural Brands?

Jeśli odwiedza Pani/Pan naszą stronę internetową www.naturalbrands.pl lub w związku z ew. korzystaniem z naszych usług przetwarzamy takie dane osobowe jak: imię, nazwisko, dane adresowe, telefoniczne, mailowe, lub dane lokalizacyjne), dotyczy to także danych pozyskiwanych w plikach cookies.

Jaka jest podstawa prawna przetwarzania danych osobowych przez Natural Brands?

Pani/Pana dane przetwarzamy wyłącznie w ramach prowadzonej korespondencji lub w związku z realizowanymi usługami, i tylko wtedy, kiedy mamy do tego podstawę prawną. Jako Natural Brands możemy przetwarzać dane osobowe na podstawie Pani/Pana zgody ( art. 6 ust.1a RODO), lub w ramach prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora/przedsiębiorcę (art. 6 ust.1f RODO. W przypadku zawarcia umowy na realizację usług Natural Brands przetwarzanie ww. danych osobowych jest niezbędne do wykonania umowy co znajduje podstawę w art.6 ust.1c. RODO.

Pani/Pana dane przechowujemy nie dłużej niż jest to konieczne do realizacji celów, dla których je zgromadzono. Jeśli obowiązujące inne regulacje prawne dłuższego przechowywania, to okresy przechowywania mogą się różnić się w zależności od celu przetwarzania. Po upływie określonych prawem okresów przechowywania Pani/Pana dane osobowe zostaną usunięte lub zanonimizowane.

Cel przetwarzania danych osobowych? el, podstawa i jak długo?

Celem przetwarzania danych osobowych przez Natural Brands jest:

– prowadzenie korespondencji z odwiedzającym stronę internetową www.naturalbrands.pl;

– wykonanie umowy np. dla dostawy zestawów dietetycznych o ile zostanie zawarta stosowna umowa;

– na podstawie wyrażonej zgody – do czasu cofnięcia zgody, przedstawienie przez dietetyka Natural Brands oferty odpowiedniej diety (w przypadku dobrowolnego uzyskania informacji dot. oczekiwań i preferencji odnośnie diety),

– marketing własnych produktów lub usług Natural Brands, na podstawie uzasadnionego interesu administratora danych – do czasu wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a po zrealizowaniu umowy, na podstawie wyrażonej zgody – do czasu cofnięcia tej zgody. Uzasadnionym interesem Natural Brands jest prowadzenie marketingu bezpośredniego swoich usług, co wiąże się z udzieloną zgodą na przetwarzanie takich danych jak imię, nazwisko, dane kontaktowe.

– zbieranie opinii o jakości produktów i usług Natural Brands, w celu poprawy jakości produktów i usług, na podstawie uzasadnionego interesu administratora danych – przez

okres realizacji zamówienia, do czasu wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. W tym celu przetwarzane będą̨ dane w zakresie: imię, nazwisko, dane kontaktowe.

– realizacja obowiązków wynikających z przepisów finansowych, na podstawie przepisów o rachunkowości – Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 5 lat od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym płatność związana ze zrealizowaną umową została ostatecznie spłacona, rozliczona lub przedawniona.

– ewentualna windykacja i dochodzenie roszczeń oraz obrona praw Natural Brands w postępowaniu karnym, na podstawie prawnie usprawiedliwionego interesu, do czasu upływu okresów przedawnienia roszczeń, zgodnie z obwiązującymi przepisami prawa.

Komu udostępniamy Pani/Pana dane osobowe?

Natural Brands udostępnia uzyskane dane osobowe, gdy jest to niezbędne w związku z realizacją świadczonych usług, tj. m.in. kurierom realizującym dostawy zestawów dietetycznych, podmiotom z którymi Natural Brands współpracuje w zakresie przygotowywania zestawów dietetycznych, dostawcom usług IT mającym siedzibę̨ w Polsce, dostawcom usług archiwizacji dokumentacji, podmiotom przetwarzającym dane w celu windykacji należności, kancelariom prawnym świadczącym wsparcie prawne, agencjom marketingowym, biurom rachunkowym – przy czym takie podmioty przetwarzają̨ dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.

Natural Brands nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).

Prawa osoby, do której należą dane osobowe.

Prawo do wyrażenia oraz cofnięcia zgód na przetwarzanie Pani/Pana danych kontaktowych, tj. adresu e-mail i numeru telefonu w celu otrzymywania komunikacji marketingowej drogą elektroniczną na adres e-mail, numer sms, w drodze połączenia telefonicznego lub za pośrednictwem automatycznych urządzeń wywołujących.

Prawo do wniesienia sprzeciwu w zakresie przetwarzania Pani/Pana danych w celu marketingu bezpośredniego produktów lub usług Natural Brands.

Prawo dostępu do Pani/Pana danych, tj. np. uzyskania kopii przetwarzanych danych osobowych, informacji m.in. o: celach przetwarzania, kategoriach danych osobowych, kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione, planowanym okresie przechowywania danych osobowych, źródle ich pozyskania przez Natural Brands;

Prawo do sprostowania (korekty) Pani/Pana danych osobowych, jeśli te dane są nieprawidłowe ew. niekompletne, a także w przypadku zmian wynikających Pani/Pana sytuacji życiowej;

Prawo do usunięcia Pani/Pana danych, jeśli nie są one już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, a Natural Brands nie ma podstaw do ich dalszego przetwarzania, np. w wyniku cofnięcia;

Prawo do przenoszenia danych, które ma Pani/Pan prawo przesłać innemu administratorowi bez przeszkód ze strony Natural Brands, któremu dostarczono te dane osobowe. Otrzymane dane muszą posiadać ustrukturyzowaną formę, oraz powszechnie używany format nadający się do odczytu maszynowego;

Prawo ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych w przypadku:

– zastrzeżeń co do ich prawidłowości;

– braku zgody na ich przetwarzanie, ale bez żądania ich usunięcia;

– dochodzenia roszczeń, gdy są one niezbędne w związku z dochodzeniem roszczeń;

– braku zgody na ich przetwarzanie, a obowiązkiem Natural Brands jest zweryfikowanie celu ich przetwarzania.

Z ww. uprawnień może Pani/Pan skorzystać poprzez złożenie odpowiedniej dyspozycji za pośrednictwem poczty tradycyjnej adresowanej do Natural Brands Sp. z o.o. z siedzibą w Markach, Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 5C, 05-270 Marki, na adres poczty elektronicznej: kontakt@naturalbrands.pl lub dzwoniąc na naszą infolinię: 799 397 768. Na Pani/Pana zapytanie lub żądanie Natural Brands odpowie w ciągu 30 dni od chwili otrzymania dyspozycji.

W przypadku kontaktu telefonicznego z biurem obsługi klienta Pani/Pana rozmowa może być nagrywana.

Jeżeli Pani/Pana żądanie okazałoby się zdecydowanie nieuzasadnione lub nadmierne, w szczególności ze względu na swój nagminny charakter, Natural Brands ma prawo zażądać uzasadnionej opłaty administracyjnej za realizację wniosku albo odmówić podjęcia działań w związku z takim żądaniem.

Pani Pana/Dane nie będą profilowane o ile nie udzielili Państwo stosownej zgody. Udzieloną zgodę mogą Państwo odwołać w każdej chwili poprzez wysłanie stosownej wiadomości na nasz adres do korespondencji pocztowej, e-mailowej: kontakt@naturalbrands.pl lub telefonicznie: 799 397 768

Jeśli uzna Pani/Pan, że dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującymi przepisami, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).

Google Ads i konwersje rozszerzone

Aby zmierzyć skuteczność naszej reklamy w Google, używamy narzędzia Google Ads. Google Ads ustawia plik cookie na komputerze użytkownika („cookie konwersji”), jeśli użytkownik trafił na naszą stronę internetową za pośrednictwem reklamy Google. Pliki te tracą swoją ważność po 3 miesiącach i nie są używane do identyfikacji osobistej. Służą one jedynie do stwierdzenia, że Użytkownik kliknął na jedno z naszych ogłoszeń i w ten sposób został przekierowany do Serwisu. W ten sposób poznajemy łączną liczbę użytkowników,

którzy kliknęli na jedno z naszych ogłoszeń i zostali przekierowani do Serwisu. Nie otrzymujemy jednak informacji, które mogłyby nam posłużyć do identyfikacji Użytkowników.

Strona www.naturalbrands.pl wykorzystuje także konwersje rozszerzone. Jest to funkcja, która zwiększa dokładność pomiaru konwersji i umożliwia jej skuteczniejsze badanie. Uzupełnia ona dotychczasowe tagi konwersji. Dane dotyczące konwersji przesyłane są do Google po ich zaszyfrowaniu przy użyciu algorytmu szyfrowania jednokierunkowego SHA256. W celu korzystania z konwersji rozszerzonych w tagach śledzenia konwersji adres e-mail Użytkownika jest rejestrowany i szyfrowany.

Poprzez opisany pomiar wydajności, Google otrzymuje częściowo zanonimizowane dane osobowe, które są również przechowywane i przetwarzane na serwerach w USA (tzn. poza Europejskim Obszarem Gospodarczym). Przetwarzanie danych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym może powodować ograniczone lub uniemożliwione korzystanie z przysługujących na mocy RODO praw osoby, której dane dotyczą. Wprowadzone przez władze amerykańskie zabezpieczenia dotyczące przetwarzania danych w obszarze bezpieczeństwa narodowego mają zastosowanie do wszystkich danych przekazywanych z terytorium EOG do USA. Odnoszą się one również do danych przekazywanych przy wykorzystaniu zabezpieczeń określonych w art. 46 RODO, np. standardowych klauzul umownych.

Obecnie Komisja Europejska w komunikacie z 10.07.2023 r. (wg. Komunikatu UODO: https://uodo.gov.pl/pl/138/2767) zdecydowała, że Stany Zjednoczone zasadniczo zapewniają odpowiedni poziom ochrony danych. Jednakże Google zobowiązał się do przestrzegania określonych przez Departament Handlu Stanów Zjednoczonych Zasad ramowych EU-U.S. Trans-Atlantic Data Privacy Framework – szczegóły: https://www.dataprivacyframework.gov/s/

Więcej informacji na ten temat można znaleźć tutaj: https://policies.google.com/privacy/frameworks

Dodatkowe informacje na temat:

– praktyk Google w zakresie ochrony prywatności można znaleźć na stronie: https://policies.google.com/privacy;

– w jaki sposób Google używa danych z witryn i aplikacji, można znaleźć na stronie: https://policies.google.com/technologies/partner-sites;

Dane są przekazywane do Google na podstawie właściwych standardowych klauzul umownych przyjętych na podstawie RODO. Jeśli Pani/Pan nie życzy sobie śledzenia, to można:

– śledzenie dezaktywować poprzez: Menedżera Preferencji Reklam: https://www.google.com/settings/ads/onweb/?hl=pl

– wyłączyć pliki cookies do śledzenia konwersji, ustawiając swoją przeglądarkę na blokowanie plików cookies z domeny: https://myadcenter.google.com/home?hl=pl&sasb=true&ref=ad-settings.